Friday, July 17, 2009

GW BISA KLUAR MLM sendirian :)


Maybe that is a tagline for those ppl who is kinda HOT.hm. gw juga bsa kok kluar mlm. since i was 10 yo mybe. is that showing tht im a hot person? act no lah :). tu hnyalah pelepasan utk remaja yg meningkt usia.10 thn sdh memadai utk ibubapa mmpercayai ank2 dan mengharapkan mrka utk menjaga diri masing2. but y must we tell ppl and let ppl know that "hey aku buleh kuaq mlm lani".thats annoying ok.cam pukimak. bnda2 ni dah membosankan aku. dari seawal 10 thn aku dah bergelumang dan lali dgn kinda social problem such a gothic,skinhead,budak jalanan,shuffle and whtsoeverr.dh bosan tgk hidup aku hari2 melihat telatah ank muda mcm aku.now im turning 17 and dah dekat sedekat aku bersama msalah2 td. now im focusing to my syg and syg kuasa dua merangkap puak hentak kpla skolah,thot,nelly,pateng,suma2 tu lah. we are all matured and start to thinkk about our life already.perhaps,for those bdk2 jgn la selalu memandang kmi ni suka berada si rumah tu bermkna kmi xbuleh kluar and xcukup mtang untuk menilai kmu. we are all spm candidate ok.no such thing pukimak clubbing2,dating2 tghmlm and so on.we all puasa sat utk suma bnd2 tu or mybe lebih berfikir utk how to be a great gf ever.haha.:) satu bnda yg best utk disebut "lbh baik aku yg dirumah xkuaq2 ni lebih berpengalaman dan sudah lebih mengetahui apa yg dialami mereka disana,its better than,aku yg sedang buleh kluar mlm dan kesana sini baru buleh berpelukan bertukar2 pasangan dan merasai hidup remaja tetapi aku bru nk selami semua itu dan bru nk mencuba semua itu dan aku SEDANG merasainya."don"t you everrrrr judge the book by its cover coz ppl is kinda unpredictable and we are not ank babi ok.kalo BABI buleh la kita jugde.tgk pon dah tau serupa ja semua xdak otak.hm.read and read again until u can understand this part.dalami dan cuba fahami apa yg sedang aku smpaikn.sekian.:) muah3 <3>

No comments:

Post a Comment