Sunday, July 19, 2009

Hari berakhir dengan sempurna


Pencapaian yg bgus.aku sedang mmpelajari cara2 utk membuat fikiran lebih tenang dan hati mnjadi lebih lapang.tiada persilihan dgn sesiapa pon harini.dilayan sperti puteri dan lebih mengutamakan tolak ansur.bebai?tak perlu kot utk harini.rasa ingin lelap dengan penoh kemaafan terhadap org di sekeliling.dan juga memaafkn org disekeliling.sejak dua menjak aku amalkn perkara seperti itu,hati aku lebih lapang dan hari2 aku seterusnya besok menjadi lebih teratur dan ceria.keletihan tp masih buleh berfikir secara rasional utk segala masalah kecil yg datang.
ptg td main badminton.dri ptg smpai mlm.main dgn umi syg i,dua bkl adik ipar kesygan dan plg utama lelaki yg amat berharga dan menghargai aku sepenohnya,AHMAD IQRAM.terima ksih syg.
tq mamaaaaa.harini mama sgt berbesar hati memberikan aku income bru.ilove you lah.haha.baby,sok jom lwn lg,haha,i bet i will win again.haha:)love you muah3.pendrive mengalami sdikit mslh,tp takpa,keadaan dapat dikawal.fikir fikir dan selesaikan dengn tenang.data dan gambar yg hilang redhakn ja.usaha utk cari blk nnt.xpyh nk moody2 lah.fuangggg selamat mlm:)

No comments:

Post a Comment