Sunday, July 5, 2009

About NOR DIANA BINTI DAUD

Nama saya Nor Diana binti Daud. Boleh panggil Diana atau Nana.Tapi ada jugak yang panggil-panggil NEN. Nama timbangan waktu sekolah.Turning 17th this October. Mewarisi serba sedikit darah Cina, India, Melayu, Bugis. Anak tunggal kpd Rosmawati binti Abu Bakar,single mother.

Aunty Ros ni,kalo tgk skali takot kot sebab muka cenge macam nk mkn org tp sebnarnyanya baik hati berbudi bahasa orangnya. Menetap di Taman Tunku Sarina(sara),Jitra. Saya suka menyanyi. Kalau dapat mic mmg takkan pi mana-mana.
Tak lupa juga Ahmad Iqram bin Ahmad Zaini, pengarang jantung.Berusia 18 berupa paras tampan dah bergaya. Saya sayang awak. Saya berkebolehan utk gelak tanpa henti.Oh lupa, saya lahir di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.Membesar dgn arwah tok kesayangan. Mendapat pendidikan pertama di gurun.Sekolah Kebangsaan Sri Jerai, Gurun.Kemudian di Sekolah Menengah Jitra.
Dikeliling insan insan istimewa Thot, Aliah, Najwa dan Ain, Irma, Naddo, Mas, Ti, Jeje semua lah. Okay lah panjang sangat dah ni. byebye

8 comments:

  1. psepa km geng makcik astroo?? tak cool lah!

    ReplyDelete
  2. Hahahahah makcik astro, jom curi buah pelam dia weh

    ReplyDelete
  3. ermm karangan ok.

    ejaan agak kurang disitu. bahasa melayu mengikut kamus dewan pon, perkataan DULU itu adalah DULU ya.xkan pernah bertukar menjadi SULU.harap ambil pengajaran disitu.

    lepas tu, saya dapati di dalam penulisan ini, terdapat byk ayat2 yang agak berat dan boleh menyebabkan anda di abugit dan di flying kick oleh ustazah sekolah anda.

    lagi satu mengenai font ya. font ini agak tidak sesuai untuk digunapakai ketika menulis kerana ia sangat tajam dan tidak kemas.

    apa pon, tahniah saya ucapkan dan saya memberi 5/10 markah kepada penulisan anda ini. terima kaseh budak pelaq.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. haha.
    ang lahir sm tmpt ngn aku
    wuwuwu :)

    ReplyDelete
  6. pndai noh adib jd cikgu
    ada pulak keja dok check2 karangan org
    haha

    ReplyDelete