Friday, January 22, 2010

3jam lebih struggle

Masa utk pulang ke kl dh tiba.babai thot aliah irma.muah.hmm kemaren pgi smpai.took a taxi to kl sentral.umh iqram.
Suddently tggu punya tggu iq mai habaq btri keta bis.so xleh antaq aku blk damansara.xpa there no big deal.aku kol acu habaq.suroh acu mai ambik aku.
den she ask me to rest,rilek2 mkn mndi dulu den naik train p kelana jaya nnt acu ambik.tuptap2 dh pkoi 7.30am.
Pusing2 mndi mkeup2 kt umh iq and ready to work.iq hantaq aku,kmi dua jalan kaki to kl sentral about 8.30 sumting.haha terasa mcm dlm dunia yg lain.
hmm walaupon penat gila tp pgi tu iqram bgn awai?ok syok.aku mndi and iqram pon bersiap jugak.lepas aku siapp tgk dy pon dh siap mndi get ready nk hantaq aku.hihi.rasa cam laki aku nk hantaq bini p keja.


sampai kt kl sentral,lalu bli mcflurry.

iqram:mcflurry oreo 2.
kak tu:okaku:dua?
iqram:yala u satu i satu
aku:sapa kta i nk
iqram:owh u nk apa?sory2
aku:mcflurry orea satu kak

hahahahahahahah
iq tgk ja aku
hntaq sampai dlm beli tiket den babaiiii syg :)
blk keja ngn pkcu acu cam besa.
mlm around 8 sumtin iq mai umh
hantaq brang aku.den kmi kuaq.uswah ngn owaym ad
a kt dlm keta.
otw dlm keta.iq tny nk p mna ha.depa ajk p tgk hatem nk berangkat p india.aku diam mmbisu dlm keta.
tiba2 dlm 500m to klia lg keta break down.ish tepi highway yg sunyi xdk org time2 ni la plk nk rosak keta ni ponnnn.minyak enjin pulak habis.iqram iqram.haih suka mcmni.slalu xconcern.xpa2 aku tamau bad mood sbb kalo aku badmood iqram nnt lg pening.

tenangkn dy the aku trus tidoq dlm keta.biaq depa ja urus suma.
Sedaq2 dh berjam2 kmi stuck kt situ.dh la hujan.pity u syg.tp i letih so lena sbb dlm bus i potpet2 xleh lena.keja pstu letih.uswah xcident sikit,ismail mai tlg suma settle within 1am.
hm.sampai kt bengkel kt puchong.mkn2 den 2.30am camtu blk.apa pon xdpt.
hatem pon xjumpa.yg dpt is kepenatan iqram dan kwn2.hmm ksian depa.otw hntaq aku blk ngn van ismail tiba2 ada roadblock pulak.iq kmi hat kt blkg suma kn turun sbb tkot polis slh sngka km ni pendatang pulak.xpa.

semlm mmg pengalaman tepi jln gila.hish struggled to find a toltruck punya susah.but thanks syg xbadmood2 ngn i.i love you.smoga u bgn awai harini hahahah sbb smlm u xtidoq.tggu esok bru u bgn pa.ahahahahha

No comments:

Post a Comment