Wednesday, January 6, 2010

Just came back from castle 1:17am

Td blk pd keja truih kuaq.dgn berbju kurung blk2 ambek ank acu aku dari tadika dgn iqram sbb acu kna keja smpai mlm.den blk salin bju.tmpat keja dgn ofis bpa langkah ja.dkt nk mmpuih.hmm kuaq p 1utama tgk muvee.haih letih tp syok bila dok ngn iqram.thn ja lah letih tu.tgk ceta sherlock holmes.babi sumpah best gila ceta tu.haih hmpa kna tgk kn tgk kn tgk.den after muvee jln2 jln2 jln2
go to castle meet ADZIM AND FARHAN RUSMAN
depa dua ni sebok gila.haha.adzim dri jitra mai nk tgk ne yo sok ngn farhan.
so kmi lpk lah dulu sbb adzim bru smpai.tgh dok sedut pnya sedut punya sedut tba2 scha linda onn dgn awal lalu.haih mybe birthday party kt situ.ish sumpah aku syok sbb byk2 pompuan yg aku suka dy lah.hmm and lisa suriani.aku dh mcm nk sawan tp diam2 ja kaver sbb iq ngn kwan2 dy ada situ.ada ka ptot iq kta dy xsegak.haih iq ni buta ka apa.aku dh la suka dy.compare to byk2 artis malaysia aku rasa dy dh cukop segak.hmm tp bila nk terjumpa lisa tu xtau.scha jumpak dh
dlm pkoi 12 lbeh aku ajk iq pa suma blk.aku keja kot esok pgi.hmm nk mmpuih sok xbgn naya aku.haha. k la dada aku nk tidoq.muahhhhh
rindu thot aliah ain nanad pa suma2 lah RINDUUUUUUUUUUUUUUUUU fever :(

1 comment: