Thursday, February 17, 2011

Pening manusia zaman skg

Samada xleh tgk org bahagia or mungkin dia tgh sangap perhatian. aku rasa dua2 kot.
haha, cik *** ha ikot la kalau nk ikot bontot bf aku.tu pn kalau dia nk lyn kerenah kau. mungkin dulu aku kisah.tp skg ni aku dh mcm fhm sgt2 ja perangai kau. kesah plk aku :)
mcm2 usaha kau dh buat utk buat kami sakit hati berpecah belah bercerai berai,mungkin kau sengaja or maybe tk disengajakn. tp tk mungkin la kau xsengaja kan pompuan? well,easy to calm down bila aku berpegang pada satu benda ni. LIFE=KARMA
kau nk buat org ttk bahagia sebenarnya kau yg xbahagia
kau buat celaka kt org,celaka tu akan patah blk
kau buat dosa kt mak,suami atau org yg xberdosa,dosa tu akn berkumpul menjadi balasan yg setimpal
ALLAH bayar cash ya zaman skg ni.tk kira apa darjat kau,apa status kau.
im really hoping dat kau boleh bersyukur byk2 dgn apa yg tuhan dh kurniakan pada kau.
every young girls nowdays struggling to get a life yg kau dah pn dpt skg. dari org biasa skg kau dh menetap di atas bumi yg serba mewah.hargaila apa yang kau ada tu sewarasnya.
fikir jauh dan tlg fikir pnjg.
kau dah ada semua benda dan impian yg semua pompuan idam idamkan
kalau aku jd kau,aku dh bersyukur dan menjaga apa yg aku ada tu sebaik baiknya,cuma nasib semua manusia xsama kan
tapi aku dikurniakan seorg kekasih hati yg penyayang,sabar dgn kerenah aku,dpt bahagiakn aku setakat ni pn aku dh bersyukur walaupn masa utk kmi capai kemewahan sendiri tanpa bertapak pada harta ibu bapa tu belum smpai lgi.plus aku ada kawan2 yg sentiasa menjadi pendorong semangat dan ibu yg sangat penyayang, tu pn aku akan jaga sebaik baiknya.

tolong la,ingt dimana kita berpijak,hargai apa yg kita ada. jangan tamak,jangan kacau kebahagiaan org *doakan kebahagiaan org tkpa.

p/s: fuhh lega sikit hati aku
Thanks ahmad iqram sbb slalu berpihak dan menyayangi aku lebih pada semua lelaki boleh lakukan. aminn

No comments:

Post a Comment