Saturday, July 18, 2009

Bukit Wang


hmm arini awai2 pgi aku dah bgn.8.30 dh tlg2 mak aku siap2 pekakaih nk p bbq kt bukit wang.diajk bersama sygku seorg.haha.ahmad iqram.
kmi p pkoi 10.tp melayu mst smpai pkoi 11.best kot.ramai.mak aku ajk budak2 ofis dy.
mak aku sorg boss yg amat baik seperti ibu kpd ank2 buah diofis dy tp dgn ank kt umh haduiii beletiaq mau tau laaa.:( aku peot.
so aku xleh mndi.tp aku mndi jugak.cuba bygkn aku selup kaki dlm aiq sampai paras melampaui peha.kepala pon aku bshkan sampai thp pusat.
tgh2 ja xmau bg bsh sbb aku plan xmau mndi tp tak tahaaannnn.dok kontrol2 ayu tepi iq tiba2 aku tertomoi.jtoh jugak dlm aiq pinggul yg puas dipedo.
takpa2.sja pon nk msk dlm aiq.haha.tp ikan xtimboi.terima kasih kotex.haha.lama jugak la kt s
na.hmm gambaq masih pd iqram.takpa nnt aku boh k. byk jgak la.petang tu penat gila tp aku p jugak tusyen.lanjut smpai mlm.rest sat pkoi 6 p aneka dgn kesygan.terima kasih syg.iloveyou.u mau ulang alik dari aloqsetaq sematamata utk i.iloveyou la.karoke2 pstu p mkn.dah abeh mkn dy hantaq aku smbong tusyen.
jumpa henry kesygan pulak.potpet3 henry merapu selesai sudah waktu kimia.fham?of coz aku phm dh henry kesygan ajaq.pastu mak aku amek,blik trus on9.blog blog blog.ok.gamaq?later ok

2 comments:

  1. tetomoi.?
    tomoi siam ka.? amboih. takat2 la ni jadi boxer dh noh. ka boxer masam.? muahaha.

    ReplyDelete
  2. hahaha.tertomoi iq wat tatau plk tu
    haremmm

    ReplyDelete